BLOG

ANASAYFA > BLOG > + Kalite Yönetim Sistemi Geçişi
2015-03-06

Kalite Yönetim Sistemi Geçişi

Değerli dostlarımız,


2006 yılında başladığımız yolculuğumuza, her sene üzerine koyarak ilerleme prensibimiz ile devam ediyoruz. Seneye 10. yaşını kutlayacak olan firmamız Netinternet, verdiğimiz hizmetin kalitesinin tescillenmesi ve daim kılınması amacı ile, ISO 9001 (Kalite Yönetim Sistemi Standartları), ISO 22301 (İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Standartları), ISO 27001 (Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Standartları), ISO 20000 (Bİlgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Sistemi Standartları) kalite yönetim sistemlerini uygulama kararı aldı. Kasım 2014 itibari ile başlayan çalışmalarımız neticesinde, iş süreçlerimiz ile ilgili bazı değişikliklere gitme yönünde kararlar almış bulunmaktayız.


Fatura Gönderim işlemi


Mali faturalarınızın size tesliminde aksaklık yaşanmaması ve takip edilebilir olması amacı ile artık sadece kargo yöntemi kullanmaya karar verdik. Posta yolu ile gönderim bu ay itibari ile artık yapılmayacaktır. Paylaşımlı hosting, reseller hosting, sanal sunucu, alan adı ve lisanslama hizmet faturaları için gönderim tercihleri, faturayı adresine isteyen tüm kullanıcılar için güncellenecektir. Posta yolu ile fatura talep eden kullanıcılarımız 1TL yerine 4TL olarak, kargo ile gönderim şeklinde güncellenecektir. Bu tarihe kadar kargo talep eden kullanıcılarımızın hizmetlerinde fiyat 7TL yerine 4TL olarak düzenlenecektir. Diğer hizmetleri kullanan kullanıcılarımızda fatura teslim seçenekleri, yeni siparişlerden geçerli olmak üzere uygulanacaktır. Eski siparişlere gönderim maliyetleri yansıtılmayacaktır. Mali faturalarını elden teslim almak isteyen, ya da teslim talebi olmayan müşterilerimiz, kullanıcı panellerinden tercihlerini güncelleyerek bildirimde bulunabilirler. Faturaların tamamı, her ayın ilk günü kargolanacaktır. Böylelikle ay içinde birden fazla faturası oluşan kullanıcılarımıza tek kargo ile teslim yapılacaktır.


Destek Talepleri


Kalite yönetim sistemlerinin gereği olarak tüm destek işlemlerinin yetkilendirilmiş kullanıcılar tarafından talep edilmesi ve kayıt altına alınması gereklidir. Bildiğiniz üzere bu kapsamda destek talepleri, sitemizdeki kullanıcı panelinden kabul edilmektedir. Eğer bulunduğunuz durum sisteme girmenize ve destek talebi açmanıza engel teşkil ediyor ise, telefon vasıtası ile teknik ekibimiz sizin adınıza destek talebi kaydı açacaktır. Telefon ile destek taleplerinde, kalite yönetim sistemimiz gereği, sadece yazılı kayıt açılacaktır. Destek talepleri cevapları sistem üzerinden ve e-posta ile bildirilecektir. Tüm bu süreçte amacımız, 7 gün 24 saat esasına göre kesintisiz hizmet almanız, vardiya değişimlerinden etkilenmemeniz ve hizmet kalitesinin takibi amaçlıdır.


Veri Merkezi Ziyaretleri


Bildiğiniz gibi teknik ekibimiz 7x24 esanına göre, fiziksel işlemler de dahil destek vermektedir. Standart destek prosedürünü aşan işlemlerinizde, yerinde işlemleriniz için veri merkezimizde çalışma yapabilirsiniz. Veri merkezi ziyaretleri, hafta için 8:00 ile 23:00 saatleri arasında, kartlı geçiş sistemine yapacağımız misafir kaydı ile yapılabilmektedir. Kalite yönetim sistemleri gereği veri merkezine görüntü kaydedici herhangi bir cihaz sokulamaz ve bir refakatçi personel ile işlem yapılabilmektedir. Veri merkezi genelinde güvenlik önlemlerimizi üst seviyelere taşıyacağını düşündüğümüz bu uygulama hakkında bilgi almak ve randevu işlemleri için destek personelimiz ile irtibata geçebilirisiniz.


Kalite yönetim sistemlerinin uygulanması özveri ve zaman isteyen süreçlerdir. Bu anlamda, devam eden süreç içerisinde, bu değişimlere benzer duyurularımız olacaktır. Bu süreci firmamızın asıl sahibi olan müşterilerimizin geri bildirimleri ile şekillendirebilmek bizi çok mutlu edecektir. Her türlü görüş, eleştiri, önerilerinizi bilgi@ni.net.tr adresine e-posta göndererek bizim ile paylaşabilirsiniz.


Saygılarımızla,


Osman Makal
Genel Müdür

Avatar
Abdullah Altunbaş Teknik Şef
Netinternet Bilişim Teknolojileri A.Ş.'de teknik konularda liderlik yapıyorum. 15 yıldır bu alanda çalışıyorum ve özellikle sistem yönetimi, ağ teknolojileri ve yazılım geliştirme konularına odaklanıyorum.
Yorumlar
Avatar
Tanshaydar 9 yıl önce

2008’den beri her işimde sizinle çalışıyorum, çok memnunum.

Avatar
konya web tasarım 9 yıl önce

Harika bir makale olmuş Osman Bey teşekkürleri borç biliriz.Kısa bir sürede olsa konya kartlı geçiş sistemleri olarak tavsiyelerinize uymaya çalışıyoruz.

Yorum Yap